Online prodaja nakita
Izgradnja online zajednice
Tvrtka za prodaju nakita Simon G. prepoznaje važnost izgradnje zajednice putem društvenih medija. Umjesto da jednostavno ima društvenu prisutnost, tvrtka “prati ljude i ostavlja komentare na njihove objave i sudjelouje u razgovoru na relevantne hashtagove” kako bi se “sljedbenici osjećali cijenjenim, kao da su dio brenda”.
Marketinška menadžerica Simona G., Brooke Brinkman, napominje da “Potrošači u današnje vrijeme prepoznaju marketinške poruke i on ih odbijaju; samo žele pronaći zajednicu kojoj mogu pripadati.” Brinkman kaže da se kupci “moraju osjećati važnim dijelom ove zajednice, povezani sa svime što radimo i govorimo”.
U međuvremenu, među onima koji trenutno postaju punoljetni (generacija Z – rođeni 1990 -ih i ranih 2000 -ih), “36 posto je navelo da će stvoriti digitalni sadržaj za marku, 42 posto će igrati igru na mreži kao dio kampanje, a 43 posto sudjelovat će u recenzijama proizvoda. ” Također “vole surađivati s robnim brendovima na internetu”.
Istraživanje provedeno 2015. ukazuje na neke od najatraktivnijih sadržaja za luksuzne marke u kontekstu društvenih medija. Istraživanje napominje da “tvrtke luksuznih marki trebaju dati korisnicima realne razloge za uključivanje u zajednicu obožavatelja stranica”. Prijedlozi uključuju “integraciju kupaca u proces osmišljavanja nove modne kolekcije, natjecanje modela za novu medijsku kampanju, ekskluzivne i pretpregledne ponude za obožavatelje, pozive na ekskluzivne događaje ili ankete potrošača o novim trendovima.” Zanimljiv je zaključak istraživanja da “kritični faktor nije broj obožavatelja, već razina interakcije”, pa je stvaranje interaktivnih sadržaja nužno.
Edukacija potrošača na internetu
Važan čimbenik u angažmanu potrošača s luksuznom markom dijamantnog nakita je obrazovanje. Mrežni trgovac dijamantima Blue Nile “koristi sadržaj za informiranje potrošača” kao primarnu metodu poticanja prodaje.
“Zaručničko prstenje čine 60% do 70% prihoda – Blue Nile” prema članku na DM News -u, ali se kanali društvenih mreža Plavog Nila zatim koriste za “uvjeravanje tih kupaca da se vrate i izvrše naknadnu kupnju, poput vjenčanih bendova” ili darove za Valentinovo. “
U članku se napominje da “kupnja zaručničkog prstena … uključuje puno istraživanja” i “budući da nisu svi dobro upućeni u četiri slova C (boja, jasnoća, kroj i težina karata), na Plavom Nilu je da to dostavi obrazovanje.” Blue Nile nudi sadržaj koji potiče edukaciju, čime se hvata promet pretraživanja koji bi inače otišao na drugo mjesto. Ono što je najvažnije: “Cijelo ovo obrazovanje pomaže Blue Nileu u izgradnji povjerenja s potrošačima i uspostavljanju pouzdanog odnosa koji bi mogli imati s lokalnim draguljarom.”
Poticanje angažiranja s natjecanjima
Luxury Branded usredotočio je članak na marku nakita Tacori kako bi analizirao njihovu upotrebu društvenih medija. U članku se ističe kako Tacori koristi nekoliko kanala društvenih medija za usmjeravanje najvećeg broja potrošača na svoju robnu marku.
Konkretno, “Tacori je dobro iskoristio stvaranje visoko ciljanih društvenih natjecanja koja uključuju sudjelovanje korisnika” kako bi povećao angažman putem svojih kanala na društvenim medijima. Članak naglašava važnost “Zatražite od novih i sadašnjih obožavatelja Facebooka da sudjeluju stvaranjem/slanjem sadržaja kako bi se uključili u igru.
Važnost videozapisa
Tiffany & Co., “najbolje rangirane po angažmanu i odazivu u sferi društvenih medija”, imale su niz uspješnih mrežnih marketinških kampanja. To je “uvelike naglašeno dobro produciranim videom”. Posebno valja istaknuti Will You? kampanja koja je “prikazivala raznolik raspon parova iz stvarnog života, uključujući istospolne” i “popraćena video zapisima koji prikazuju tjeskobne parove kako se razdvajaju, da bi ih ljubav i, naravno, nakit Tiffany ponovno okupili.”
Fotografije
Korištenje fotografija u medijskim postovima je važno. Statistika pokazuje da su za Blue Nile, Simon G. i Tiffany postovi s 50 znakova ili manje na Facebooku bili najzanimljiviji za kupce. Može se vidjeti da sve tri robne marke uvelike koriste fotografije u svojim postovima, pri čemu su njihovi najzanimljiviji postovi fotografije, a ne tekst.
Važnost facebooka za povećanje prodaje
Studija iz Centuriona pokazuje važnost društvenih medija za poticanje online prodaje luksuznog nakita. Centurion je bio iznenađen pronalaskom Brilliant Earth među prvih deset web stranica o nakitu, ali je otkrio da je “jedan od razloga zašto je Brilliant Earth uspio preskočiti veće marke i maloprodaje mogao biti rezultat vrlo uspješne strategije društvenih medija.” 14,94% web prometa Brilliant Earth potječe iz njihovih kampanja na društvenim mrežama, a više od 85% dolazi s Facebooka i Pinteresta.
Popusti – top prodavač
“Mrežni kupci zaručničkog prstena osjetljivi su na cijenu” prema Slice Intelligence. Njihovi podaci ukazuju na to da “potrošači nastoje kupiti dijamantski prsten kada postoji promocija”. Sliceovo izvješće navodi: “Većina ljudi obično kupuje zaručničke prstene tijekom blagdanske kupovine, i početkom veljače s približavanjem Valentinova. No, oni se ponovno povećavaju tijekom vikenda za Praznik rada – kada zaručnički prstenovi idu u prodaju.” Također je vrijedno napomenuti da je Slice otkrio da je “prosječna cijena za zaručnički prsten bila oko 5.000 USD”.
Mrežne kupnje zaručničkog prstena analizirao je Slide Intelligence koji je otkrio da su okrugli izrezani prstenovi najpopularniji – predstavljaju 54% internetske prodaje. Slijede princeza kroj (22%) i jastuk (9%).
National Jeweler napominje u članku iz 2016. godine da “Ukupan prosječan broj internetskih pretraživanja zaručničkog prstena iznosi 14,4 milijuna pretraživanja svakog mjeseca”.
Online tržište dijamantnog nakita
Najnovija dostupna tržišna studija, američko stanje tržišta nakita iz 2014. iz Edahn Golan Diamond Research, spominje da “Porast internetskih trgovaca, prodajnog kanala koji je jedva postojao prije 15 godina, uglavnom zagrizava tržišni udio određene dio specijaliziranog draguljarskog sektora ” Blue Nile, koji se prodaje u potpunosti putem interneta, “ima tržišni udio od oko 1,4% među draguljarima i 0,6% ukupnog tržišta”, što “očito šteti poslovnom modelu neovisnih trgovaca na malo”.
Photo Anastasiia Rusol